renditoodete tarne ja tagastus - 4 viisi mugava tagastamiseks
Renditoodete tarne ja tagastus peavad vastama ettevõte nõuetele, et tagastatavad esemed peavad olema samas karbis / hoiukottis ja koguses, nagu need saadi. Kui renditooted ei ole tagastatud Rendileandjale 3 kalendri päeva jooksul pärast rendiperioodi lõppu, loetakse need kaotsi läinuks. Renditoodete tarne ja tagastus sõltuvad Rentniku poolt valitud kohaletoimetamise meetodist:
1.Tasuta tagastus kulleriga kohaletoimetamisel
Tasuta tagastus kuulub kulleri hinna sisse Tallinnas ja lähiümbruses (Viimsi, Maardu, Jüri, Saku, Keila, Tabasalu), mis teeb kogu renditoodete tarne ja tagastus protsessi mugavaks ja lihtsaks. Vaadake meie YouTube-kanalil videot, kus me demonstreerime, kuidas toimub suuremate toodete, nagu meie populaarne ronimiskuubik, tagastamine kulleri abil. Renditoodete tarne ja tagastus pole kunagi olnud lihtsam.
2.Tasuta tagastus, kui Rentnik toob esemeid ise tagasi
Kui Rentnik soovib ise renditooded tagastada, saab ta seda teha E-R kella 18:30-19:30 eelneval kokkuleppel aadressil: Aiandi 8/1, Mustamäe linnaosa, Tallinn, Harju, 12915. Kui see aeg ei sobi, saab renditoodete tagastuse eelnevalt kokku leppida telefoni ( +372 51909269 ) või e-posti ( galina@lapsevali.ee ) teel. Renditoodete tarne ja tagastus on meie jaoks paindlik ja kliendile enamasti sobival ajal.
3.Tasuta tagastus pakiautomaadi kaudu
Kui pakk on kätte saadud pakiautomaadiga, saab Rentnik eraldi SMS-i või e-posti teel tagastuskoodi, mis võimaldab tasuta renditoodete tagastamist kindla aja jooksul. Tagastuskood aktiveerub paki välja võtmisel ja kehtib alates sellest hetkest teatud perioodi jooksul. Kui kood on aegunud, tuleb uus kood tellida, mis võib olla seotud lisakuludega. Seetõttu tasub hoolikalt valida sobiv renditoodete tarneviis.
-
Tagastus Omniva pakiautomaadiga: Kui pakk on saabunud Omniva pakiautomaati, saab Rentnik tagastamiseks SMS-is või e-kirjas tagastuskoodi, millega saab renditoote tasuta tagastada kõikidest Omniva pakiautomaatidest üle Eesti. Omniva tasuta tagastuskood kehtib 14 kalendri päeva. Tagastatavale pakile jätke külge ka sellel olnud aadresskaart. Pakiautomaadi ekraanil valige „ Tagastan paki“, sisestage tagastuskood ja asetage pakk kappi. Tagastuse aadresskaardi lisab pakile kuller, kui tuleb pakke korjama. Tagastage pakk Tallinna Mustika keskuse pakiautomaati aadressil: Karjavälja 4.
-
Tagastus Itella Smartpost pakiautomaadiga: Kui pakk on saabunud sinisesse pakiautomaati, saab paki tagastada sama uksekoodiga kõikidest Smartposti sinistest pakiautomaatidest üle Eesti. Kui pakk on saabunud valgesse pakiautomaati või pakipunkti, tuleb tagastus vormistada paki triipkoodi alusel smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas ja valida endale sobiv pakiautomaat (sinise või valge). Itella Smartpost tasuta tagastuskood kehtib 30 kalendri päeva. Tagastage pakk Tallinna Mustika Prisma pakiautomaati aadressil: Tammsaare tee 116.
-
Tagastus DPD pakiautomaadiga: Kui pakk on saabunud Dpd pakiautomaati, saab Rentnik tagastamiseks SMS-is või e-kirjas tagastuskoodi, millega saab paki tasuta tagastada kõikidest Dpd pakiautomaatidest üle Eesti. Lisaks lisame pakile tagastussildi, mida Rentnik saab kleepida eelmise etiketi peale. DPD tasuta tagastuskood kestab 100 kalendri päeva. Tagastage pakk Tallinna Mustika keskuse pakiautomaati aadressil: Karjavälja 4.
4.Tasuline tagastus.
Kui ükski ülaltoodud tasuta renditoodete tagastusvõimalus ei sobi, saab Rentnik paki tagastada oma kulul. Pakk peab olema vormistatud vastavalt teenusepakkuja nõudmistele ning saadetud Lapseväli OÜ aadressile: Aiandi 8/1–8, Mustamäe linnaosa, Tallinn, Harju, 12915. Tagastamise aeg tuleb eelnevalt kokku leppida telefoni ( +372 51909269 ) või e-kirja ( galina@lapsevali.ee ) teel. Kui tagastuskood on aegunud, saab Rentnik paki tagastada oma kulul, kasutades meelepärase pakiautomaadi teenust.
Tagastuspunktid:
-
Omniva või Dpd pakiautomaadi kaudu: Tallinna Mustika keskuse pakiautomaat, aadress Karjavälja 4
-
Itella Smartpost pakiautomaadi kaudu: Tallinna Mustika Prisma pakiautomaat, aadress Tammsaare tee 116
NB! Transpordi tellimuse edastamist ei loeta rendisuhe lõpetamiseks. Rendisuhe lõpeb alles siis, kui kogu renditoodete tarne ja tagastus protsess on lõpule viidud ja Rentnik on saanud kinnituse, et kaup on kohale jõudnud.