KKK

KORDUMA KIPUVAD KÜSIMUSED

1.Kuidas aru saada, millist mänguasja mu laps vajab?

Laps vajab erinevatel arenguetappidel erinevaid mänguasju enda oskuste tasakaalustatud arenguks. Meie teenus võimaldab teie lapsel proovida rohkem mänguasju sama raha eest, mis tähendab rohkem võimalusi arendada mängu käigus oskusi. Mänguasju saate valida oma lapse vanuse, funktsiooni (kategooria) või kaubamärgi alusel. Paljude mänguasjade kirjeldusele on lisatud ka selgitus, milliseid oskusi konkreetne mänguasi arendab.

2.Mis seisukorras on mänguasjad, mängud ja lastetarbed, mida laenutate?

Rendime heas ja töökorras, põhjalikult puhastatud, minimaalsete kasutusjälgedega ja kahjustustega mänguasju, mänge ja lastetarbeid.

3.Kas mänguasjade rentimine pärast seda, kui teised lapsed on neid kasutanud, on hügieeniline?

Iga lapsevanem on mures kaupade hügieeni ja puhtuse pärast nende pikaajalisel kasutamisel laenutuses ja liikumisel ühest käest teise. Mänguasjade desinfitseerimine ja puhastamine iga kliendi järel on lastekaupade renditeenuse osutamise eelduseks. Oleme ka lapsevanemad, meil on väike laps, seega teame, kui oluline see teema on. Toodete töötlemiseks kasutame tõhusaid ja Eesti Tervishoiuameti poolt heaks kiidetud vahendeid. Mänguasjade, mängude ja lastetarvete puhastamise ja desinfitseerimise viisiga saate tutvuda jaotises Puhastusprotsess.

4.Kui pikk on rendiperiood?

Üldiselt rendiperiood võib kesta ühest kuupäevast kuni 30 kuupäevani, kuid alati saame kokku leppida ka pikema perioodi osas. Oleme avatud aruteludele ja püüame leida sobiva lahenduse vastavalt teie vajadustele.

5.Millega rendiperiood algab?

  1. Kui transpordiks on valitud pakiautomaat, siis  rendiperiood algab päevast, mil pakk on Lapseväli poolt pakiautomaati sisestatud. Kui transport võtab üle 3 (kolme) päeva (mis juhtub harva), on teil õigus küsida iga lisanduva päeva eest rendiperioodi pikendamist.

  2. Kui transpordiks on valitud käest-kätte transport või kullerteenus, siis algab rendiperiood alates päevast, mil olete paki kätte saanud. 

6.Millega rendiperiood  lõpeb?

Rendiperiood lõpeb, kui algselt kokku lepitud rendipäevade hulk on saanud täis. Me võtame paar päeva enne rendiperioodi lõppu teiega ühendust, et arutada, kas soovite renditud tooted tagastada või soovite rendiperioodi pikendada.  Kui otsustate rendiperioodi pikendada, saadame teile lisaarve valitud pikendatud rendiperioodi eest. Kui olete otsustanud tooted tagastada, siis palume teil järgida arvel kajastatud transpordiviise renditud toodete tagastamiseks:

  • Pakiautomaadi puhul peab renditud esemed pakiautomaadiga teele saatma.

  • Kullerteenuse ja ise tagastamise korral on vaja enne rendiperioodi lõppu kokku leppida tagastamise kuupäev ja kellaaeg. Me võtame paar päeva enne rendiperioodi lõppu kirjalikult ühendust, et kokku leppida tagastamise üksikasjad.

7.Kui palju maksab renditud kauba kätte saamine?

  1. Pealekorje aadressil Aiandi 8/1 Mustamäel kella 18:30-19:30 vahel: tasuta

  2. Kullerteenus: Tallinnas ja 20 km Tallinna ümbruses 5€ (tasuta tagastamine hinnas)

  3. Pakiautomaadid:

    • Omniva 5€ (tasuta tagastamine hinnas 14 kuupäeva alates tellimuse kättesaamise päevast  )

    • Itella smartpost 5€ (tasuta tagastamine hinnas 30 kuupäeva jooksul alates tellimuse kättesaamise päevast )

    • DPD 5€ (tasuta tagastamine hinnas 30 kuupäeva jooksul alates tellimuse kättesaamise päevast )

8.Kuidas toimub renditud kauba kätte toimetamine?

Pealekorje: Tellitud kaubad pakitakse kas karbi või hoiukotti. Vajadusel karbile lisatakse pakkematerjali, et kaubad sees ei loksuta. Enne tellitud kauba kätte saamist võtame kliendiga ühendust ning lepime kokku kätte saamise kuupäeva ning kellaaja. Kohale jõudes helistage +37251909269 telefoninumbrile.

Kullerteenus: Tellitud kaubad pakitakse kas karbi või hoiukotti. Vajadusel karbile lisatakse pakkematerjali, et kaubad sees ei loksuta. Enne tellitud kauba kätte saamist võtame kliendiga ühendust ning lepime kokku kätte saamise kuupäeva ning kellaaja. Kohale jõudes helistame telefoninumbrilt +372 51909269 . Kokkulepitud ajal hoidke telefon käepärast.

Pakiautomaadid: Tellitud kaubad pakitakse ühe karbi sisse. Vajadusel karbile lisatakse pakkematerjali, et kaubad sees ei loksuta. Vormistame saadetis ära kliendi poolt valitud teenusepakkuja iseteeninduses ning paneme teele. Saadame kliendile teave, et pakk on teel. Peale teenusepakkuja sõnumi kätte saamist klient võib minna pakile järgi.

9.Kui kiiresti pean renditud esemed tagastama?

Rentnikul on renditud toote tagastamiseks aega 3 päeva alates rendiperioodi lõppu.

10.Mis kujul peab renditud esemed tagastama?

Kui kaup tarniti karbis/hoiukotis, ärge visake neid ära. Esemeid ning hoiukotte ei pea tagastamisel pesema. Piisab, kui panete kõik kasti/hoiukotti komponendid, riistad ja kaubad algsesse kasti või hoiukotti tagasi ning tagastate vastavalt transpordiviisile, mis kajastub arvel. Kui kaup tarniti lahti võetult, võtke see lahti samasugusesse olekusse. Ärge proovige eset lahti võtta rohkem, kui see vastuvõtmise ajal oli. See võib põhjustada eseme purunemist.

11.Kas pakendid peab ka tagastama?

Palun tagastage kõik pakendid, kasutusjuhendid, riistad,  infolehed ja muu, mis oli renditud esemetega kaasas. Samuti palume teil kasutada tagastamisel sama karpi või hoiukotti, millega esemed algselt saite. Kui karp on katki ega ole parandamiseks sobiv, võite kasutada oma pakendit tagastamiseks (kompenseerimisele ei kuulu).

12.Kui palju maksab renditud kauba tagastamine?

  1. Ise tagastamine: tasuta

  2. Tagastamine kulleriga: tasuta tagastamine Tallinnas ja 20 km Tallinna ümbruses 

  3. Tagastamine pakiautomaadiga:

    • tasuta tagastamine Omniva pakiautomaadiga 14 kuupäeva jooksul alates tellimuse kättesaamise päevast 

    • tasuta tagastamine Itella Smartpost pakiautomaadiga 30 kuupäeva jooksul alates tellimuse kättesaamise päevast

    • tasuta tagastamine DPD pakiautomaadiga 100 kuupäeva jooksul alates tellimuse kättesaamise päevast

13.Milline on tellimuse vormistamise protsess?

Tellimuse vormistamise protsess hõlmab järgmisi samme:

  1. Tutvuge renditeenusega seotud transpordikuludega  ja muu tingimustega (Renditingimused, TagastaminePuhastusprotsess, Privaatsuspoliitika).

  2. Valige tooted, mida soovite rentida. Rohkem infot toodete kohta, vajutades nupud Kirjeldus ja Lisainfo iga toote juures nupu Rentima allpoolt.

  3. Tutvuge toodete rendihindadega vajutades nupu Hinnakiri

  4. Kontrollige kalendrites nupude Rendi algus ja Rendi lõpp all soovitud kuupäevade olemasolu. Maksimaalselt saab rentida 30.kuupäevaks. Juhul kui oli valitud pikim periood süsteem ei kuva hinda. Vaid mõned tooded on saadaval pikemaks perioodiks. Rendiperioodi saab  pikendada soovi korral, kirjutades meilile galina@lapsevali.ee

  5. Hinda sobivuse korral vajutage nupp RENTIMA, et lisada toode/tooteid ostukorvi.

  6.  Vaadake Ostukorvi:

    1. Tutvuge kätte toimetamise/tagastamis infoga

    2. Kontrollige valitud toodete rendiperioodi ja hinda

    3. Rakendage sooduskoodi selle olemasolul

    4. Tutvuge tarne võimalustega ja valige sobiva.

    5.  Suunduge maksma: 

      1. Tutvuge kätte toimetamise/tagastamis infoga kui pole seda teinud ostukorvis.

      2. Rakendage sooduskoodi selle olemasolul kui pole seda teinud ostukorvis

      3. Sisestage andmed. Isikukood on kohustuslik.

      4. Valige pakiautomaat või sisestage järgitulija andmed.

      5. Valige maksemeetod.Makstes pangalingiga ning vajutades teenusepakkuja nupule  näete selle nupu ümber oranž värvi.

      6. Pange linnuke Olen lugenud ja nõustun veebilehe renditingimustega.

      7. Vajutage nupp Esita tellimus.

        • Makstes pangalingiga toimub suunamine panka. Peale makse sooritamist kindlasti vajutage Tagasi kaupmehe juurde nupule. Teie e-meilile pidi jõudma kinnitatud arve. Vastasel korral võib juhtuda, et info makse õnnestumise kohta ei jõua meieni ning Teie tellimuse täitmine viibib asjatult. 

        • Kui valite pangaülekannega tasumist, saadame Teile pärast tellimuse kinnitamist e-postiga arve. Arve tasumisel palume Teil kindlasti maksekorralduse selgituste lahtrisse kirjutada oma tellimuse number – see kiirendab ja lihtsustab oluliselt Teie tellimuse täitmist.

        • Kui valite sularahas tasumist, siis palume tasuda täpselt arvele kirjutatud summad, andes raha ilma vahetusrahata. 

      8. Tehtud! Võtame Teiega ühenduse, et arutada üle tellimuse kätte saamise detailid. 

14.Valisin Rendi algus ja lõpp aga hinda ei kuvata. Mida tegin valesti?

Kontrolli üle kas maksimaalseks rendiperioodiks oli valitud õige kuupäevade hulk ehk 30 päeva.

 

Anname teile teada, kui toode on tagasi ning on läbinud vajaliku hoolduse. Palun jätke oma kehtiv e-posti aadress.